gogo
Administrator
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 21:20, 14 Sie 2008 Temat postu: Regulamin hardclub |
|
|
Szanowny użytkowniku!
Zanim cokolwiek napiszesz na forum zapoznaj się z naszym REGULAMINEM. Zamieszczone są tu wszelkie zasady obowiązujące na forum, których należy przestrzegać!
1.Regulamin obowiązuje wszystkich użytkowników korzystających z forum.
2.Zarejestrowanie się na forum naszej społeczności jest absolutnie darmowe i dobrowolne.
3.Nad forum czuwa specjalna administracja.
4.Decyzje odnośnie funkcjonowania forum należą do administratora.
5.Decyzja o tym, czy dana aktywność na forum łamie Regulamin należy wyłącznie do oceniającego ją moderatora/administratora. Od decyzji moderatora można odwołać się do innego moderatora lub administratora. Od decyzji administratora nie ma odwołania.
6.Użytkownicy są zobowiązani do spełniania próśb moderatora/administratora w sprawie korzystania z forum.
7.Zakazane jest reklamowanie innych for.
8.Forum służy wymianom poglądów na dostępne tematy. Dzielimy się tu informacjami, oraz pomagamy innym jeśli to tylko możliwe.
9.Pisać na forum trzeba z:
- z sensem,
- na temat (chyba że sytuacja, która zaistniała w wątku usprawiedliwia odejście od tematu).
- poprawnie ortograficznie i gramatycznie, zachowując estetyczną, niekrzykliwą formę i treść.
- z zachowaniem szeroko rozumianych zasad kultury osobistej (szczególnie jeśli chodzi o przeklinanie).
10.Jeżeli w poście zawarta jest możliwość wyrażenia własnych opinii, muszą być one we właściwy sposób uzasadnione!
11.Tematy muszą być zakładane w odpowiednich działach na forum.
12.Zabronione jest wypisywanie treści, które w jakiś sposób mogą obrazić drugą osobę.
13.Zabronione jest tworzenie tematu podobnego do istniejącego już na forum, a także dublowania swoich postów. Takiego typu incydenty będą nagradzane ostrzeżeniami.
14.W sytuacji, gdy Moderator/Administrator uzna, że postawa danego użytkownika, bądź jego posty są niezgodne z obowiązującym regulaminem, posiada wtedy podstawę aby ukarać go ostrzeżeniem.
15.Moderator/Administrator ma prawo usunąć lub wyedytować posty użytkownika jeżeli uzna je za niezgodne z obowiązującym regulaminem.
16.W sytuacji, gdy dany użytkownik uważa, że został niesłusznie oskarżony przez Moderatora, ma prawo zwrócić się z prośbą do niego w celu wyjaśnienia sytuacji. Jeśli natomiast rozmowa nie osiągnie jakiegokolwiek skutku user ma prawo zwrócić się w tej sprawie do innego moderatora a nawet administratora.
17.W przypadku, gdy na danego Moderatora wpłynie duża ilość skarg, wtedy zostaje on usunięty ze swego stanowiska. Decyzja w tym przypadku należy tylko do administracji forum.
18.Czerwonego i zielonego koloru na nazwe użytkownika mogą używać tylko i wyłącznie Administrator i Moderator !
19.Uploadować trzeba na [link widoczny dla zalogowanych]
ADMINISTRATOR : gogo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gogo dnia Czw 17:54, 21 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|